Witaj Internauto, na EverGames sieci serwerów.
Aby się zarejestrować » Kliknij tutaj
Jeżeli masz już konto » Zaloguj się


Witaj na EverGames.pl! Zaloguj się lub zarejestruj się, aby mieć dostęp do większej części forum! Stwórz Konto  



Regulamin forum

Aktualny regulamin forum możecie znaleźć pod tym linkiem: https://www.evergames.pl/showthread.php?tid=2
.

REGULAMIN GŁÓWNEGO FORUM EVERGAMES


I. Zasady ogólne:
  • Za złamanie danego punktu regulaminu zostaniesz ukarany ostrzeżeniem lub banem.
  • Regulamin dotyczy całej strony i sieci EverGames.pl i stron należących do EverGames.pl oraz EverGames.eu.
  • Pisanie o tematach rasistowskich / pornograficznych jest ZABRONIONE.
  • Administracja nie odpowiada za wrzucane pliki oraz ich użycie na własnym komputerze. Wszelaką odpowiedzialność za przesłane treści ponosi użytkownik.
  • Korzystanie z stron w domenie EverGames.pl jest darmowe i administracja nie pobiera z tego tytułu żadnych opłat.
  • W każdym miejscu forum obowiązuje zakaz zamieszczania treści, o których autor wie, że są nieprawdziwe i/lub zniesławiające, obraźliwe, wulgarne, nienawistne, obsceniczne, bluźniercze, pornograficzne, naruszające prywatność lub inne treści niezgodne z prawem.
  • Osoby posiadające kilka kont (tzn. multikonta) mogą zostać ukarane banem na IP (zwłaszcza jeżeli odpowiadają pod własnymi postami lub dodają sobie dodatnią reputacje).
    • Jeśli posiadasz rodzeństwo, innych domowników, którzy chcą mieć niezależnie swoje konto a korzystacie z jednego komputera - Koniecznie powiadom o tym administrację. Żadne tłumaczenie się po banie nie będzie brane pod uwagę!
  • Nick użytkownika nie może być wulgarny (w tym ich skróty), obrażający; nie może zawierać dziwnych treści, oraz posiadać adresów do stron (nie tyczy się firm).
  • Profil użytkownika (strona "O mnie" itd) ma być jego profilem a nie reklamą (jakiegoś forum, serwera), lub inną rzeczą niezwiązaną z daną osobą.
  • Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
  • Podawanie adresów IP jest kategorycznie zabronione poza działem do tego wyznaczonym. Tyczy się to również profili użytkowników.
  • Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, forów o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu.
  • Nazwa użytkownika widziana na forum nie może składać się z samych znaków specjalnych np. kropek, przecinków itp.
  • WAŻNE: Jeżeli po rejestracji nie potwierdzisz swojego konta poprzez adres email Twoje konto zostanie usunięte w ciągu 2 dni od czasu założenia konta!
  • W "Hyde Park" obowiązuje ten regulamin, nie ma wyjątków.

II. Pisanie tematów:
  • Zanim założysz nowy temat skorzystaj z opcji szukaj.
  • Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie załóż nowy temat, w odpowiednim dziale.
  • Nazwy tematów powinny byś zgodne z ich treścią.
  • Staraj się opisać dokładnie swój problem, pytanie.
  • Nie powielaj swoich tematów w różnych działach.
  • Nie odkopuj starych tematów chyba, że masz do tego przesłanki typu: download nie działa, temat został skopiowany z innego serwisu.
  • Obowiązuje całkowity zakaz publikowania treści (pluginów/aplikacji/kodów źródłowych) modyfikujących pliki graczy (zwłaszcza katalog resource).
  • Absolutny zakaz zamieszczania wszelkich wspomagaczy gry (cheatów, skryptów, etc) - w wyjątkowych okolicznościach grozi banem.
  • Odświeżanie tematów jest dozwolone po 24h od momenty napisania ostatniego postu.
  • Odświeżanie tematów można poprzez pisanie "@ref" lub "odświeżam".
  • Tematy zostaną zamknięte za brak aktywności po 3 tygodniach od ostatniego postu.
  • Podanie nie zostanie dopuszczone do rozpatrzenia gdy osoba chętna podjęcia danej funkcji ma na swoim koncie punkty karne.
  • Głosy pod podaniem osoby z punktami karnymi nie będą liczone, aż do momenty zniknięcia owych punktów.
  • Konta które były zbanowane nie mają prawa do ubiegania się o administratora itp.
  • Wszystkie podania napisane z IP zablokowanego konta są automatycznie odrzucane.

III. Pisanie postów:
  • Pisząc nowego posta staraj się żeby był na temat, nie rób bezsensownie OFF Topic.
  • Pisząc nowego posta staraj się żeby był czytelny, przejrzysty.
  • Pisząc nowego posta pamiętaj o ortografii, nie używaj zbyt dużo tagów BBCode.
  • Nie umieszczaj linków referencyjnych (reflinków), próśb o wysyłane zaproszeń i innych tego typu rzeczy. Jedynym wyjątkiem jest podpis/sygnatura.
  • Kod w postach (np. źródło pluginu, logi z konsoli) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp.), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.
  • Wypowiadając się nie wolno używać wulgaryzmów, obrażać innych użytkowników itp.
  • Nie wolno spamować w dowolnej kategorii i podkategorii forum, pisząc i odpowiadając na tematy, skończy się to banem permanentnym.
  • Upewnij się że tekst/kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych forów/stron itp.
  • Wszelkie posty typu "za darmo tego nie dostaniesz", etc. będą kasowane, a ich autor zostanie nagrodzony ujemnymi punktami reputacji lub ostrzeżeniem.
  • Każdy gracz, który ocenia kandydaturę ma obowiązek wypisać ok. 3 powody dla których jesteście na tak, lub nie!
  • Za brak powodów dla kandydata zostają nałożone 2 pkt karne, na okres 2 tygodni!
  • Podania będą rozpatrywane przy co najmniej 10 głosach!

IV. Załączniki:
  • Dodając na forum załącznik upewnij się czy nie ma on reklam ani linków do innego serwisu.
  • Maksymalny rozmiar załącznika na forum to 5 MB, większe załączniki umieszczaj na zewnętrznych hostingach, nie dotyczy plików które trzeba umieszczać bezpośrednio na forum!
  • Dodając załącznik upewnij się czy wybrane rozszerzenie jest dozwolone.
  • Jeżeli plik jest duży zapakuj go do formatu *.rar / *.zip.
  • Udostępnianie plików z wirusami kończy się banem na IP.
  • Udostępnianie plików które mają w sobie reklamę serwerów / konkurencyjnych forów w postaci, która może zostać wyświetlona w trakcie rozgrywki na serwerze jest zabronione, wyjątkiem jest alliedmods.net, które nie jest uznawane za konkurencję.

V. Reputacja:
  • Użytkownicy forum mają prawo do pozytywnego oceniania postów.
  • Pozytywna reputacja powinna być dana w postach dzięki którym uzyskaliśmy pomoc, zawierających ważne informacje itp. Pomagający użytkownicy nic z tego nie mają, a w ten sposób możesz ich symbolicznie nagrodzić.
  • Rozdawanie pozytywnych pkt. reputacji za posty nie wnoszące nic do tematu, nie pomagające w żaden sposób jest niemile widziane i w przypadku nagminnego nadużywania tej opcji karane.
  • Nagminne rozdawanie negatywnych pkt. reputacji bez żadnego konkretnego powodu, będzie karane ostrzeżeniami.
  • Żebranie o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.

VI. Raporty:
  • Aby usprawnić pracę na forum do dyspozycji użytkowników został oddany system zgłoszeń.
  • Użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil.
  • Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem.
  • Nadmierne składanie niepoważnych raportów może prowadzić do ukarania użytkownika.
VII. Zgłaszanie cheaterów:
  • Użytkownicy, którzy korzystają z programów wspomagających/ułatwiających grę zostają ukarani BANEM.
  • Zgłaszać cheaterów można poprzez forum oraz bezpośrednio do administratora bądź opiekuna.
  • Dowody przeciwko graczowi powinny zawierać (w miarę możliwości) zrzuty ekranu lub filmy (łatwiej udowodnić winę)
  • Składanie fałszywych i nieprawdziwych zgłoszeń karane jest 8pkt karnymi.
  • Wszystkie wzory znajdują się w odpowiednich działach.
VIII. Inne:
  • Absolutny zakaz kopiowania treści forum na inne serwisy o podobnej tematyce (sourcemod, csgo itp. itd. )
  • Absolutny zakaz kopiowania treści inny serwisów na forum (chyba, że autor wyrazi zgodę).
  • Przestrzegaj zasad Netykiety.
  • Wszelkie oferty i transakcje należy prowadzić poza forum (komunikator lub inne wiadomości).
  • Jedyne oferty mogą być składane przez legalne firmy.
IX. WAŻNE:
  • Wszystkie treści zamieszczone przez użytkowników tj. tematy, posty, załączniki itd stanowią integralną częścią forum i użytkownik nie może żądać ich usunięcia na życzenie lub w przypadku zbanowania oraz innych podobnych sytuacji.
  • Forum nie odpowiada prawnie za treści tematów, postów wpisów na sb itp. umieszczone przez użytkownika od dnia, 25.08.2015.
X. Karanie graczy:
  1. Spamowanie - za spam który został zgłoszony, lub zauważony przed Administrację zostaje nałożone 2pkt karne.
  2. Bezsensowne tematy - za zakładanie tematów które nie mają związku z działem zostają nałożone 3pkt karne.
  3. Nadmierne zgłaszanie - gracz który zgłasza zbyt wiele, lub bez powodu otrzymuje 6pkt karnych.
  4. Fałszywe zgłoszenie - gracz, który piszę post o cheaterze i kłamie otrzymuje 8pkt karnych.
  5. Multikonta - gracz, który nie zgłosi do Administracji o posiadaniu dwóch kont (brat, siostra, rodzina) w ciągu 2 tygodni otrzymuje 5pkt karnych.
  6. Dodawanie reputacji - wymiana reputacji, bądź jej dodawanie z drugiego konta, jest karane blokadą konta na okres 8 miesięcy (otrzymuje każdy kto brał udział w wymianie)
  7. Ubliżanie Administracji - gracz, który wyzywa Administracji (na wszystkich stronach sieci EverGames.pl) otrzymuje stałą blokadę konta.
  8. Obrażanie graczy - gracz, który obraża pozostałych użytkowników otrzymuje blokadę konta na okres miesiąca, a po tym czasie zostaje nałożone 5pkt karnych.

XI. Prośby o UB/UM:

  • Wszystkie prośby muszą być napisane za pomocą wzoru, dostępnego w poddziale Prośba o UnBana/UnMute.
  • Prośba może być rozpatrywana maksymalnie do 2 tygodni.
  • Jeżeli admin banujący nie wypowie się w temacie w ciągu 5 dni, sprawą zajmuje się inny Administrator.
  • Zabrania się tworzenia niepotrzebnie kilku tematów z prośba o UB/UM (inny powód to w momencie przypadkowego usunięcia poprzedniego)
  • Posty z prośbami można odświeżać minimalnie co 24h!
  • Niestosowanie się do regulaminu (czyli: tworzenie kilku postów o tej samej treści, niedodanie wzoru itp) są karane odrzuceniem podania,bądź nałożeniem 5pkt karnych.
  • Gracz ma 30minut na naprawienie prośby, zanim zostanie użyty poprzedni punkt.

Ostatnia aktualizacja regulaminu przy sekcji rejestracji: 30 Maja 2016r.