T » [Z] Regulamin sklepu EverGames.pl

Właściciel

Ilość postów: 634

Ilość wątków: 60

Dołączył: 22 Gru 2018 - 02:23

Napisano 20 Grudnia 2018 - 19:27 (edytowano)#1

REGULAMIN SKLEPU NA SIECI EVERGAMES



I. Zasady ogólne:

  • Korzystając ze sklepu, automatycznie akceptujesz ten regulamin, naszą politykę prywatności i globalną politykę ciasteczek.
  • Właścicielem sklepu jest sieć serwerów EverGames.pl.
  • Poniższy regulamin ważny jest w sklepie EverGames.pl.
  • Sieć EverGames obsługuje system napisany przez Właściciela Mrkl21full™.
  • Sklep jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez całą dobę (nie dotyczy to prac konserwacyjnych itp.).
  • Zakup uprawnień wyższych (czyt. Admin, Opiekun) jest możliwy przez następne 10 dni kalendarzowych od zakończenia się usługi. Po upływie tych dni należy napisać ponowne podanie na Administratora chyba, że Właściciel zadecyduje inaczej. Aby można było zakupić uprawnienia wyższe, użytkownik musi uprzednio napisać podanie na Administratora i musi ono być zaakceptowane.
  • Twórca sklepu zastrzega sobie prawo do zmian usług, funkcjonalności usług, cen usług i samego regulaminu bez wcześniejszego poinformowania użytkowników.
  • Do korzystania ze sklepu wymagane jest konto Steam do zautomatyzowania procesu transakcji i aby ułatwić użytkownikowi użytkowanie sklepu.
  • Twórca sklepu zastrzega sobie prawo do możliwości podjęcia działań nieokreślonych w tym regulaminie.
  • Jeżeli użytkownik ma problem z usługą lub transakcją, powinien niezwłocznie skontaktować się z twórcą sklepu poprzez formularz dostępny na stronie EverGames.pl lub poprzez prywatną wiadomość na platformie Steam. Link do profilu twórcy: Mrkl21full™. Dostępna jest opcja napisania wiadomości EMail bezpośrednio do twórcy sklepu poprzez wiadomość email wysłaną na adres: krystiankl221@gmail.com.
  • Nieznajomość tego regulaminu nie zwalnia nikogo z jego nieprzestrzegania.
  • Użytkownik ma prawo wybrać na ile dni chce wybrać usługę (z pośród zdefiniowanych w sklepie) i jaką usługę (też z pośród zdefiniowanych w sklepie).
  • Nasz serwis nie jest w żaden sposób powiązany z Valve Corporation.
  • Usługi zakupione w naszym sklepie nie 'stakują się' co znaczy że się nie nakładają (wyjątkiem jest przedłużanie tej samej usługi). Jeżeli kupisz usługę VIP, a potem VIP Elite czas usług jest liczony osobno i nie ma opcji połączenia ich, ani opcji przeniesienia czasu z VIP na rangę wyższą.
  • Nadawanie uprawnień jest zautomatyzowane. Zaraz po zaksięgowaniu przez nas i firmy trzecie płatności (transakcji) nadajemy wybrane uprawnienia.
  • Wszystkie rangi które straciły ważność (równy tydzień po) są automatycznie kasowane z systemu (historia ich zakupu zostaje).


II. Płatności ogólne:

  • EverGames wykorzystuje zewnętrzne platformy i/lub usługi do systemu płatności.
  • Aktualnie stosowane platromy i/lub usługi:

- Mikropłatności, Przelewy, płatność pocztą, usługi intenetowe i płatności typu PrePaid (paysafecard.com) za pośrednictwem MicroSMS.pl


II. 1. Płatności w sklepie:

  • Płatności SMS obsługuje firma PayByLink, 00-133 Warszawa, Jana Pawła II 22, Biurowiec Q22, PayByLink.pl
  • W przypadku problemu poprzez płatność SMS lub Przelew, reklamacje można zgłaszać na stronie firmy PayByLink Reklamacje.
  • Płatności typu PrePaid obsługuje firma PaySafeCard znajdującą się w Wiedniu (Austrii) i przedstawicielstwa w 44 krajach na całym świecie, PaySafeCard.com
  • Płatności PrePaid są kierowane za pośrednictwem firmy PayByLink (dane powyżej).
  • Reklamacje serwisu SMS muszą zawierać Twój adres email, numer telefonu, treść wysłanego SMSa oraz datę i godzinę.
  • Reklamacje serwisu Przelewów muszą Twój adres email i identyfikator (można go uzyskać w Historii Sklepu lub w adresie email z potwierdzeniem wykonania transakcji).
  • Reklamacje serwisu PaySafeCard są obsługiwane przez sieć EverGames wraz z udziałem Głównego Właściciela sieci.
  • Używanie płatności PayByLink jest równoznaczne z akceptacją regulaminu na stronie PayByLink.pl
  • Używanie płatności PaySafeCard jest równoznaczne z akceptacją regulaminu na stronie paysafecard.com.


III. Postanowienia i zasady ogólne:

  • Właściciel sklepu nie ponosi odpowiedzialności za błędy w użytkowaniu sklepu przez klienta, ani nie ponosi odpowiedzialności za awarię serwerów lub ich czasową niedyspozycję.
  • Sklep nie ma opcji "zwrot kosztów", kupując jesteś świadom tego. Jedynie jeżeli Właściciel zgodzi się na zmianę usługi wtedy taka opcja może wystąpić.
  • W przypadku zostania zbanowanym na serwerze, klientowi nie przysługuje zwrot kosztów zakupu.
  • W przypadku używania niedozwolonych programów które skutkują blokadą VAC, "Overwatchem" lub blokadą czasową, klientowi również nie przysługuje zwrot kosztów zakupu.
  • W przypadku wykorzystywania błędów sklepu, klient może otrzymać permanentną blokadę na używanie tego sklepu lub może stracić wszystkie uprawnienia.
  • Jeżeli serwer zostanie niespodziewane zamknięty lub zostanie zmieniony tryb gry serwera, użytkownikowi nie przysługuje zwrot kosztów. Po uzgodnieniu z Właścicielami może otrzymać uprawnienia na innym serwerze z sieci EverGames.pl.


Ostatnia aktualizacja: 1 Lutego 2020 roku - 23:05

Aby odpowiedzieć w tym wątku musisz być zalogowany!
Strona 1 z 1